неделя, 16 август 2020 г.

Благодаря Ви, Приятели!

Благодаря Ви, Приятели!

Благодаря за милите думи и топлите пожелания!

Само ще кажа: „Нека тъпкано да ви се връща

всичко туй, дето ми го пожелавате!“

 

А днес, 16 август, като гледам бурното море и облачното небе,

ми се завъртя една мисъл на Ричард Бах от „Илюзиите“

и цял ден не ще да ми излезе от главата:

„Ако съвършенството е застой,

значи небесата са блато.

И Аз-ът е нещо като жаба.“

 И за Благодарност Ви предлагам

още малко от съвършенството

на небето и морето.

 За да бъде кефа наистина пълен,

си имаме и две слънца… с опашки…

…и птици – за разкош…

… и златна слънчева пътека…

Зайче залюля се във хамака…

… пиле чуди се какво пък е това…

Но… нека да погледнем и морето…

Фар… скали…

… и още нещо…

Я, някой тръгна на разходка…

Шшшт, тихо…

Време е да отлетим…

... или да отплуваме нанякъде...


РС, Е, завъртях я и Новата обиколка около Слънцето...
Нека тя бъде под мотото
"Съвършенството означава Движение
Напред, Нагоре и най-вече Навътре!"

16 август 2020 г.

Весела Стамболиева

2 коментара:

  1. Честито нова Слънчева обиколка!
    Да бъде щастлива и пълна с благоденствия! Да превърнете още много подобни на горните преживявания в словесни изрази придружени с прекрасни картини, които се откриват пред очите на виждания.
    Благодаря за споделеното.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Поздравлението по горе е от мен Стефи Георгиева

      Изтриване