неделя, 1 януари 2023 г.

Да ни е Честита Новата 2023 година

 Да ни е Честита Новата 2023 година


Реших да послушам собствения си съвет и в последните часове на Старата година да си направя равносметка за изминатия път.
И като се замислих ме побиха тръпка…
За мен 2022 бе една изключително динамична година. Изпълнена с финали и стартове, със срещи и раздели, с пътешествия и нови запознанства.
Събитията се надпреварваха да се случват в живота ми – без ред, без предизвестие, без да ми дават възможност да спра, да си поема въздух и да продължа пътя си спокойно по начертания план…
Да, през тази година плановете ми претърпяха пълно фиаско… Дори не се бях замисляла за това.
Тази година се превърна в учебен полигон по приемане на живота и събитията такива, каквито са – безпристрастни, навременни и понякога напълно неразбираеми…
Но в крайна сметка, обръщайки се назад, не мога да кажа, че това е била „празна“ или лоша година. Напротив. Годината беше Прекрасна, а научените уроци – Безценни! Съпротивите постепенно се стопяваха и правеха място на нови, силни изживявания.
А какви са намеренията ми за следващата – 2023 година? О, не, Благодаря! Този път ще я карам „през просото“…
Ще оставя събитията сами да показват пътя ми. Само ще ги следвам. И докъде ще ме отведат? Очаквайте продължението догодина по същото време…

 Весел Празник, Приятели!

И Наздраве!

31 декември 2022 г., 21.55 ч.

Весела Стамболиева

Няма коментари:

Публикуване на коментар