събота, 4 ноември 2017 г.

Бъди, защото СИ! Епилог

Бъди, защото СИ! Епилог


Пътят към себе си!
Той не е обсипан със рози.
Но дори и когато ги има,
разбираш, че имат бодли.

Пътят към себе си!
Най-верният, най-истински Път!
Само там – вътре, усещаш
красотата на грейнала във душата Дъга!

Стъпалата по Пътя не са така ясно разграничени, както стъпалата на стълбището в блока и определено не са еднакви. Много малко са нещата, които в конкретния миг са давали ясен и точно измерим резултат. Пътят ни обикновено е сбор от всички пътища, по които сме стъпвали, всички изгреви и залези, които сме преживели, всички книги, които сме прочели, дори и най-безсмислените.

Тази книга няма претенциите да е пътеводител, тя няма да ви поведе по Вашия Път. Но тя ви показва една алтернатива. Тя ви разказва една приказка.
Всеки човек, тръгнал по своя Път, разтваря книгата на своята собствена приказка.

Петдесет години играех роли в чужди филми и живях в сивотата на собствената си клетка. Стените й бяха толкова дебели, че никаква светлина не можеше да премине през тях.
Живеех някак си… По-точно – живурках, оцелявах.
Докато не започнах „да млатя с чука”.
Докато не осъзнах, че АЗ МОГА.
Докато не осъзнах, че АЗ СЪМ.
След това беше лесно. Просто разтворих нова тетрадка и започнах да пиша сценария за своята собствена приказка.
 И се получи...

Аз Успях!

Щом аз Можах, щом Ти държиш тази книга в ръцете си, значи МОЖЕШ И ТИ!
Нашият собствен Път се определя единствено и само от нас самите и единственото, което е нужно да направим е да Повярваме в това!

АЗ ПОВЯРВАХ!

А ТИ?

Бъди, защото СИ!, Весела Стамболиева

Няма коментари:

Публикуване на коментар