събота, 6 януари 2018 г.

Каквото семенце посееш днес, това и ще пожънеш утре

Каквото семенце посееш днес, това и ще пожънеш утре

Въпрос: Кой е човекът, с когото ще се чувствам толкова комфортно, все едно съм сама? (по идея на Нийл Доналд Уолш)
Отговора дава: Моят ангел-хранител Алая


В света на приказките заживей!
Обичай със отворено сърце.
Живей в Сега – в мига.
Другото илюзия е само.

Питаш кой е той.
Нима това е от значение.
Нима не си разбрала още –
ти създаваш неговия образ
в твоя свят...

Какъв и кой е той –
решаваш ти в Сега.
За туй не го мисли,
а образа желан ти сътвори!

Каквото семенце посееш днес,
това и ще пожънеш утре.

Весела Стамболиева

"След като бях живял около три години с Нанси, един ден се обърнах към нея и казах нещо неочаквано и за себе си. Погледнах я и съвсем спонтанно й казах: „Знаеш ли, да се живее с теб е все едно да живееш сам." Това е нещо върховно. Защото аз съм най-автентичен, най-верен на себе си когато няма друг наоколо. Мога да стана от леглото и да ходя гол из къщата цели десет минути. Мога дори да се промъкна в кухнята без дрехи или да скоча в басейна. Мога да си говоря нещо; мога да си пея; мога... Мога просто да върша какво ли не, да бъда такъв, какъвто си представям, че мога да бъда само когато съм напълно сам. Само че сега аз съм с този прекрасен човек и да бъда с нея е сякаш да бъда сам."
"Идеите на Разговори с Бога в живота" – Нийл Доналд Уолш

Няма коментари:

Публикуване на коментар