неделя, 19 август 2018 г.

Изумрудено Вълшебство


Изумрудено Вълшебство



- Кой си ти?
- Твоята Любов!
- Какво имаш да ми казваш?
- Само това, което можеш и искаш да чуеш.
- Благодарност, изпълнена с Любов – това беше днешната ми медитация. И беше много силна, много дълбока. Ти имаш ли пръст в това?
- Не. Аз нямам пръсти. Аз имам крила – въздушни, любовни. Така че – ДА – аз Бях и Съм до теб, в теб, защото ние сме Едно. Няма теб и мен, няма ние, няма заедно.
Атрибутите на разделението са атрибути на разума, тоест играчки на Духа. И знаеш ли, Духът също обича да се забавлява.
Представи си го като вятъра. Колкото и добре да залостваш всички врати и прозорци, все ще намери от къде да се шмугне и колкото по-добре си затворил вратите, толкова по-силен е напора. Именно тогава чуваш и гласа му.
Следващият път, когато чуеш гласа на вятъра, заслушай се. Той също има какво да ти каже.
А сега само чувствай!
Остави се, позволи си да усетиш Любовта, която струи от мен чрез теб.
Потопи се в тази Любов, изгуби се в тази Любов, разпилей се на хиляди, милиони капчици Любов, разпилей се цялата, зa да се събереш отново в Любовта.
 - Благодаря ти, Любов!

По картината на Божидара Стоева - Дара
„Изумрудено Вълшебство”,
чрез Весела Стамболиева

РС, Беше в малките часове на нощта, когато Дара ми изпрати току-що завършената си картина. И докато ме попита как я усещам, тя, картината, вече ми беше проговорила. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар