събота, 16 февруари 2019 г.

Наместване на пъзела

Наместване на пъзела
(откъс)


Обичам да си задавам въпроси. А понякога отговорите, които идват в мен, са толкова шокиращо необичайни, че аз не им обръщам внимание.
Но днес се случи точно обратното. Поредният шокиращ отговор надхвърли всички възможни граници на разумната логика и нямаше как да го оставя настрани и да не го разнищя, поне доколкото ми позволява собственият ми холограмен разум.
…………………..
И така – всичко започна от няколко безобидни изречения от „Дванадесетото откровение” на Джеймс Редфийлд:
„Точно тук, казах си аз, можем да съзрем реалната психологическа истина за нашата по-цялостна история. Ние сме натоварили науката с мисията да открие истината за духовното ни съществуване и когато тя не ни е дала меродавен отговор, сме решили да започнем да подобряваме условията, при които живеем тук, на земята. И тогава всички постепенно забравили какво всъщност чакат. Грижата ни за светския живот се превърнала в повсеместна мания.
И както всяко маниакално поведение, и това било предназначено да потиска нещо - в нашия случай ЛИПСВАЩИТЕ ОТГОВОРИ ЗА ИСТИНСКОТО ПРЕДНАЗНАЧЕНИЕ НА ЧОВЕКА. Обсебилата ни мания предизвиквала все по-безумна активност, за да не си спомняме какво измъчва мислите ни.”

Четейки горния откъс, в ушите ми зазвънтя камбанен звън:

Толкова е просто! Какво всъщност са пристрастяванията? И защо е толкова трудно да се откажем от вредния си навик, без значение какъв е той? Отговорът, който Джеймс Редфийлд ни дава, е наистина забележителен… и няма как да заменим липсващите отговори с нещо друго… Затова, нормалната ни реакция е да се скрием – от себе си, да не си задаваме подобни въпроси или ако го правим, то да е ей така, защото е модерно… Но без да вникваме в същината на този въпрос…

"Бъди, защото СИ!", Весела Стамболиева 

Няма коментари:

Публикуване на коментар