неделя, 28 май 2017 г.

Времето...


Как да осъзная и да овладея измерението Време?

         Споделям с вас отговора на въпрос, който зададох по време на медитацията с Нийл Доналд Уолш в залата на Интер Експо Център.
Всъщност много повече ме учуди въпросът, отколкото отговора, защото и аз като всеки „нормален” човек имах намерение да задам един „нормален” въпрос, касаещ физическото ми ежедневие… Но, когато навлязох в Тишината и се запитах кое е най-важното за мен в този момент, въпросът изскочи от Нищото и не ме остави намира, докато не го изписах на листа.

Въпрос: Как да осъзная и да овладея измерението Време?
Отговора дава: Бог.

Времето
в дуалността единствено
е господар.

Освободи Духът
и времето само
ще си отиде.

В безвремието е Духа.
В безвремието ти си Ти.
И само там е същността.

28 май 2016 г.
Весела Стамболиева


Няма коментари:

Публикуване на коментар